Company Logo

Uwaga

Wycieczka do Warszawy

Sprawozdanie z wycieczki do Warszawy

28 kwietnia 2022 r. odbyła się wycieczka uczniów naszej szkoły do Warszawy i Żelazowej Woli w ramach projektu ,,Poznaj Polskę”.Pobyt w stolicy rozpoczęliśmy od zwiedzenia Stadionu Narodowego. Przechodząc trasą ,,Piłkarskie Emocje” zobaczyliśmy szatnie zawodników, miejsca do rekreacji oraz poznaliśmy zasady obowiązujące na stadionie. Dane nam było obejrzeć murawę boiska przygotowaną na mecz o Puchar Polski.
Następnie udaliśmy się do Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Po odbytym spacerze historycznym z przewodnikiem miały miejsce warsztaty filmowe. Dzieci wcieliły się w role aktorów, reżyserów, scenarzystów i w pięknej wilanowskiej scenerii odegrały historię miłości króla Jana III Sobieskiego i Marysieńki.
Zmęczeni z apetytem zjedliśmy pyszny obiad i wyjechaliśmy do Żelazowej Woli. Podróż upłynęła nam na dalszym poznawaniu historii Warszawy i jej zabytków. Po przybyciu do miejsca docelowego zwiedziliśmy Dom Urodzenia Fryderyka Chopina. Poznaliśmy historię jego rodziny i koleje życia naszego wielkiego kompozytora. Z zainteresowaniem oglądaliśmy wnętrza z epoki. Nasz pobyt zakończyliśmy spacerem po Parku znajdującym się wokół dworu.
Droga powrotna upłynęła nam bardzo szybko. Zmęczeni i pełni wrażeń w godzinach wieczornych wróciliśmy do domu.
Z niecierpliwością czekamy na następny wyjazd.

K. Łuczaj, E. Wyłucka, M. Wyszkowska

Zdjęcia do obejrzenia w naszym facebooku

Fotogaleria

Fotogaleria szkolna

Polecamy

Wiadomości z MEN

Powered by Joomla!®. Designed by: joomla 1.6 templates web hosting Valid XHTML and CSS.